تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۱.۷۹°
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴

فروش فوق‌العاده 5 محصول سایپا از امروز| تحویل خودروهای طرح پیش فروش سایپا چند روزه است؟

گروه خودروسازی سایپا از امروز و به مدت دو روز فروش فوق العاده 5 محصول خود را آغاز می کند.
کد خبر: ۳۸۸۷۷

فروش فوق‌العاده 5 محصول سایپا از امروز| تحویل خودروها چند روزه است؟

طرح پیش فروش سایپا از امروز با 5 محصول آغاز شد. در طرح پیش فروش سایپا، خودروهای کوییک.آر با گیربکس معمولی، تیبا ای.ایکس2 رینگ فولادی، وانت سایپا با موتور ام.13، ساینا با گیربکس معمولی و رینگ فولادی و تیبا اس.ایکس با موتور ام.15 عرضه می شود. جزئیات پیش فروش سایپا طی چند روز گذشته اعلام شد. پیش فروش سایپا می تواند مردم را برای خرید راحت تر خودرو خوشحال کند. حداکثر زمان تحویل محصولات پیش فروش سایپا ٩٠ روز است.

طرح فروش فوق العاده هفته جاری محصولات سایپا

بر اساس وعده ای که داده بود، هر هفته پیش فروش و فروش فوق العاده محصولات خود را با هدف پاسخگویی به نیاز مصرف کنندگان واقعی انجام می دهد، لذا متقاضیان محصولات این مجموعه از روز پنج شنبه هفته جاری از ساعت 8 صبح و به مدت دو روز به صورت شبانه روزی می توانند نسبت به ثبت نام محصولات سایپا، اقدام کنند.

در طرح فروش فوق العاده هفته جاری محصولات سایپا، خودروهای کوییک.آر با گیربکس معمولی، تیبا ای.ایکس2 رینگ فولادی، وانت سایپا با موتور ام.13، ساینا با گیربکس معمولی و رینگ فولادی و تیبا اس.ایکس با موتور ام.15 عرضه می شود.

متقاضیان با مراجعه به آدرس اینترنتی saipa.iranecar.com می توانند ثبت نام کنند و در فرآیند قرعه کشی قرار گیرند. پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین فروش فوق العاده می بایست ظرف سه روز نسبت به واریز کامل وجه اقدام کنند.

برندگان سایپا

در قرعه‌کشی پیش فروش یک ساله سایپا ۳۲ هزار و ۳۰۰ نفر به عنوان برنده انتخاب و ۶۴ هزار و ۶۰۰ نفر نیز به عنوان رزرو انتخاب شدند تا چنانچه منتخبان نتوانستند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند، جایگزین شوند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در در طرح پیش فروش مشارکت در تولید نیز ۱۳ هزار خودرو است و و با توجه به تعداد متقاضیان این طرح، بر اساس قرعه کشی تمامی افراد متقاضی به صورت منتخبین اصلی و رزرو مشخص شدند.

قیمت محصولات سایپا

دو طرح فروش سایپا دربهمن ۱۴۰۰ سایپا با قیمت غیر قطعی است و قیمت نهایی خودروها در زمان ارسال دعوتنامه به قیمت روز شرکت است؛ در این دو طرح شاهین G با پیش پرداخت علی‌الحساب صد و هفتاد و یک میلیون هشتصد و و نود و شش هزار و پانصد تومان، کوییک S با پیش پرداخت علی‌الحساب نود و یک میلیون و صد و سی و نه هزار و پانصد تومان، کوییک R گیربکس معمولی با پیش پرداخت علی‌الحساب هشتاد و هفت میلیون و هشت صد و چهل و هفت هزار و پانصد تومان، کوییک با گیربکس معمولی با پیش پرداخت علی‌الحساب هشتاد و دو میلیون نه صد و نوزده هزار تومان، ساینا S با پیش پرداخت علی‌الحساب هشتاد و سه میلیون و هفتصد هشتاد و نه هزار تومان و سایپا SE ۱۵۱ موتور M۱۳ با پیش پرداخت علی‌الحساب هفتاد و سه میلیون پانصد و پنج هزار ریال عرضه می‌شود.

مهلت واریز وجه سایپا

منتخبین تا ۷۲ ساعت بعد از اعلام نتایج فرصت دارند نسبت به پرداخت وجه بر اساس خودرویی که درخواست دادند، اقدام کنند، در غیر این صورت اسمشان از لیست حذف خواهد شد و افراد رزرو جایگزین خواهد شد.

سایت ثبت نام اینترنتی سایپا

آدرس درگاه اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا saipa.iranecar.com است.

بر این اساس حداکثر زمان تحویل محصولات فروش فوق العاده محصولات سایپا، ٩٠ روز است.

زمان تحویل محصولات سایپا

طبق اعلام سایپا زمان تحویل خودروها در این دو طرح از خرداد الی اسفند ۱۴۰۱ خواهد بود.

محصولات سایپا

بر پایه بخشنامه گروه خودروسازی سایپا در طرح فروش جدید سایپا محصولات شاهین G، کوییک S، کوییک R با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا S، سایپا ۱۵۱ SE با موتور M۱۳ عرضه می‌شود.‌

تعداد شرکت کنندگان در طرح فروش سایپا

در آخرین طرح پیش فروش یک ساله سایپا ۹۹ هزار و ۷۱۰ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۹۷ هزار و ۹۱۱ نفر واجد شرایط حضور در قرعه‌کشی شدند. همچنین در طرح پیش فروش مشارکت در تولید سایپا ۲۸ هزار و ۳۹۵ نفر شرکت کردند که ۲۵ هزار و ۴۱۱ نفر واجد شرایط حضور در قرعه‌کشی شدند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز